Komunikat Komendanta Straży Miejskiej Miasta Poznania
Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną i wprowadzane ograniczenia w funkcjonowaniu różnych instytucji, Straż Miejska Miasta Poznania od poniedziałku, 16 marca 2020 r. do odwołania ogranicza możliwość bezpośredniego kontaktu z mieszkańcami.
Przy postępowaniach w sprawach o wykroczenia:
- preferujemy i zalecamy kontakt mailowy na adres: kancelaria@smmp.pl lub listownie na adres: ul. Głogowska 26, 60-734 Poznań,
- wydłużamy czas na złożenie wyjaśnień z 7 do 21 dni,
- podobne ograniczenia obowiązują w jednostkach dzielnicowych - kontakt wyłącznie telefoniczny. Wykaz połączeń do poszczególnych referatów jest dostępny na naszej stronie internetowej,
- w przypadku spraw dotyczących odholowanych pojazdów proszę o kontakt z dyżurnym SMMP - domofon przy wejściu A
W ten sam sposób przyjmowane będą skargi i wnioski od mieszkańców do Komendanta.
W zdecydowanej większości wprowadzone zmiany dotyczą osób, które nieprawidłowo zaparkowały samochód. Dlatego, jeżeli za wycieraczką pojazdu znajdziecie Państwo wezwanie do Straży Miejskiej, bądź otrzymacie pismo z takim wezwaniem, skontaktujcie się pocztą elektroniczną lub listownie na podane wyżej adresy.
Mam nadzieję, że podjęte działania spotkają się z Państwa zrozumieniem i wyrozumiałością. Strażnicy, pomimo wprowadzonych ograniczeń, swoje czynności służbowe będą wykonywali zgodnie z przyjętym priorytetem zadań.
Waldemar Matuszewski
Komendant Straży Miejskiej Miasta Poznania